Popular Posts

Saturday 25 June 2011

Kenapa 25????

Hehe..pasti menjadi persoalan diminda..mengapa angka 25 menjadi pilihanku??? Tp bgiku, angka 25 merupakan sejarah yang paling indah dalam hidupku.. Angka inilah yang telah menemukan dua hati dan mungkin menyatukannya menjadi satu.Angka inilah yang telah banyak mengubah kehidupanku sepanjang mengenali dirinya..Rasa bahagia, gembira, teruja, sering menjadi teman rapat yang menyusuri hari2ku.





Dia sangat indah sekalipun dia tidak mengakui nya, namu jika aku mampu memilikinya, aku lah insan yang paling bertuah didunia.Ia aku mengakui, setiap manusia didunia mahukan kesempurnaan dlm hidup terutamanya dlm mencr  teman isitimewa. Tp adakah mereka benar2 sempurna untuk mengharapkan kesempurnaan sepanjang hidupnya.Bagiku mengenali dirinya sudah cukup membuatkan hari-hariku sempurna ketika bersamanya.
Bukan kecantikan atau kekacakan yang menjd dambaan setiap insan. Cukuplah sekiranya ia sekadar mata memandang  dan membahagiakan. Kecantikan luaran hanyalah aksesori tambahan yang boleh musnah pada bila2 masa. Ttp kecantikan dalaman????itulah yang menentukan tahap kecantikan seseorang…


“awak…biarlah saya berterus terang, awak sngt indah dan sukar ditemui diabad ini, buta lah hati saya sekiranya saya tidak mampu menilai segala kebaikan dan keikhlasan awak terhadap saya. Saya tidak langsung menginginkan wajah yang cantik tetapi sekeping hati yang suci dan ikhlas yang mampu memberikan kasih sayang kepada saya. “ awak bnyk mewarnai kehidupan saya diketika ini, yang saya cari-cari telah saya temui.”

Doaku semoga hubungan ini berkekalan dan diberkati yang Maha Esa. Sungguh mendalam makna  bagiku angka 25 itu. Angka itu akan sentiasa terpahat dikotak fikiranku selamanya.







Acha Septriasa Ft Irwansyah - Ada Cinta

2 comments:

  1. sangat mendalam dengan 25...haha...

    ReplyDelete
  2. haha...bytheway thanks alot k..
    yup..angka sejarah hidup..how about u??hehe

    ReplyDelete